Let byl do krajin, kde jsme netušili, co se
přihodí a tak jsme sebou vezli:
Náhradní kola, svíčky, řemen k
alternátoru, různá těsnění a
šrouby, nářadí v palcových
rozměrech, pumpu na přečerpávání
paliva ze sudu kanystry na benzín kotvy na
zabezpečení parkování ve větru, prostě
výbava jako jezdili naši rodiče autem do
Bulharska…
Naše snaha neztroskotat byla
uspěšná, ale štěstí přeje
připraveným. Tak
mimo standardního vybavení letadla –
nouzový vysílač ELT, jsme sebou měli i
satelitní telefon a osobní nouzový
lokátor PLB.
Pro případ nouzového
přistání na vodě jsme byli vybaveni mimo
prostředky spojení i základními
potřebami pro přežití (1,5 litru vody a trochu
jídla) uloženy ve vodotěsném plovoucím
vaku. No, a aby neplaval jen vak ale i my tak i plovací
vesty.
Pro případ ztroskotání na
zemi byla naše výbava
širší. Mimo
obligátní KPZ-etky jsme byli vybaveni
zásobou vody (cca 20 litru) V případě že by
došla nebo by jsme o ní nějak
příšli tak filtrem
na vodu KATADYN, a šesti jídelními
balíčky MRE z produkce US Army. MRE = Meal Redy to Eat, tedy
jídlo připravené ke konzumaci na jeden den. No
naštěstí jsme ty zavařené
igelitové pytlíky nemuseli otevitat.
Lepší byly opravdové steaky z antilopy
Kudu než do sušené Cili Con Carne od
strýčka Sama.
Dlouhé
každodenní časy, které jsme v letadle
trávili jsme byli rovněž přípraveni na
vyměšování za letu. No není
to nic pro webovou prezentaci, ale protože jsme přípravou a
pak i vlastni realizací, této činnosti
strávili pár veselých chvil
stojí to i za uvedení zde. Pro představu
čtenáře ne-letce: Jedná se o úkol jak
tyto věci osobní potřeby vyřešit na prostoru
zadních sedadel osobního auta…
Dokument bez názvu
STATISTIKY LETU:
Přelet z
Prahy do
Jižní Afriky: 11110 Km
Letova doba celkem: 50h37min
Soubory kml zde ke stažení lze
otevřít
v aplikace Google Earth, nebo
Google maps.